
Mega Q and A (part 2)
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In Part 2 of our post-Masters MEGA Q&A, we cover how often you should really take lessons, coaching juniors at different levels, and helping kids play with more freedom and less fear.
We dig into why kids glance at parents after bad shots, what that says about confidence, and why parents often need to do less.
We also tackle emotions on the course — why players like Tyrrell Hatton sometimes play better when they’re mad, and how anger can help or hurt your game.
Finally, we discuss why swing feels fade over time, how to recalibrate, and why top players can move the ball both ways on command.
Thanks as always for the great questions — keep them coming!
Ce que les auditeurs disent de Mega Q and A (part 2)
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.