
On Writing True Crime: Marketing and Publicity
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
You’ve written a great crime story. Now, you have to tell the world. Where does one begin when you have no experience in marketing or publicity?
Objectives:
Participants will better understand the ugly business of book marketing; how it works, how to influence the results, and when to go out on your own.
Suggested Reading:
19 Ways to Promote a Book: https://scribemedia.com/how-to-promote-book/
How to Promote: https://www.wordstream.com/blog/ws/2017/05/18/how-to-promote-a-book
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Ce que les auditeurs disent de On Writing True Crime: Marketing and Publicity
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.