
Purpose-Driven Brand Marketing at Intuit Mailchimp
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
The award winning Intuit Mailchimp brand marketing and corporate citizenship team talks to us about what it means to purposely practice your craft as a marketer and communicator.
In this episode, we speak with Michael Mitchell, who leads brand marketing and the content studio at Mailchimp; Lain Shakespeare, who is responsible for Mailchimp’s corporate citizenship platform Big Change Starts Small; and Megan Spellman, who led a partnership with the Black in Fashion Council in a collaboration at New York Fashion Week.
Ce que les auditeurs disent de Purpose-Driven Brand Marketing at Intuit Mailchimp
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.