
S1E3 | What Should Your Brand Look (and Sound and Smell) Like?
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In episode 3 of our 5-episode series, “Extraordinary Brands and How to Build Them,” we discuss the associations you want customers to make with your brand, and how to use design to make it happen.
On this episode, Kellogg professor Bobby Calder looks at how great brands define themselves, how stale brands revitalize themselves, and why you should use all your senses when creating a brand image. Channel your inner artist, because it’s design time! We discuss clever multimedia campaigns and explore how soundmarks and audio branding can open the door to new brand associations.
Ce que les auditeurs disent de S1E3 | What Should Your Brand Look (and Sound and Smell) Like?
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.