
S2 E16: Sarah Clarke - Power of Psychology in Advertising
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Step into the captivating world of advertising psychology in our latest podcast episode, featuring Sarah Clarke, a brilliant strategist and the Strategy Director at UM. Join us as we unravel the secrets behind leveraging psychology in marketing and discover how it influences every aspect of the field. From consumer behavior to persuasive messaging, this conversation is a treasure trove of insights that will revolutionize your advertising strategies. Don't miss out on this enlightening episode that explores the intersection of psychology and marketing.
Ce que les auditeurs disent de S2 E16: Sarah Clarke - Power of Psychology in Advertising
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.