Season 1 - Sell It
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
-
IBGR onAir Talent William Eastman
À propos de cet audio
Sales 'SELL IT"
How to develop the account. This is bigger than figuring out how to get somebody to buy something. It looks at the customer’s or client’s total situation to identify the root cause of their pain points and provide solutions for today plus building a long-term relationship to upsell your entire offer and become the supplier of choice.
Topics:
- How to create a compelling picture of the company's future to attract customers, employees, and investors;
- How to find high margin customers that fit your process and offer;
- How to clarify the role of sales as Business Developers, not just selling;
- How to effectively use the business owner and executives in the sales process;
- How to build compensation systems that drive the sales force to do the right thing;
- How to use technology as the backbone to maximize sales efforts.
Épisodes
-
Jul 3 202013 minÉchec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Jul 3 202013 minÉchec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Jul 3 202013 minÉchec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Pas encore de commentaire