
Shifting Dynamics: Navigating Renewals and Expansions in Customer Success
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In this episode, we delve into a thought-provoking discussion ignited by Kevin Chiu, COO and Co-founder of Catalyst Software, on the changing landscape of customer success and sales departments, particularly as they handle renewals and expansions. As Chiu advocates for a more strategic, sales-like approach, our team examines his points, offering in-depth analysis, insights, and alternative perspectives.
Chiu's Linkedin Post
Ce que les auditeurs disent de Shifting Dynamics: Navigating Renewals and Expansions in Customer Success
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.