
Sponsorships with Impact and Purpose
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
John Balkam is the author of the book '3 Win Sponsorship’ and the founder of Third Win Group (TWG). TWG is an agency serving impact athletes, artists, creators on a mission to serve others and pursue their passions.
The traditional business model for agencies working with athletes or artists is to maximize the revenue of sponsorships or partnerships, similar to shareholder primacy. TWG is focused on maximizing revenue AND impact, a shift toward stakeholder capitalism.
Ce que les auditeurs disent de Sponsorships with Impact and Purpose
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.