
Stormzy's McDonald's campaign, the multiplier effect and consciousness
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
This episode Jon and Orlando are delving into "The Multiplier Effect" report from WARC and how McDonald's latest campaign with Stormzy exemplifies the findings from the report. It may also be the only time in history two people have discussed Stormzy, consciousness and Renault Clio's while drinking Cockburn's fortified wine.
Timestamps
- 00:00 - Intro
- 00:49 - The news - the multiplier effect
- 07:39 - Ad of the week
- 12:41 - Drinks trolley
- 16:06 - Break for the ads
- 23:05 - Name that ad
Ce que les auditeurs disent de Stormzy's McDonald's campaign, the multiplier effect and consciousness
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.