
Stuart Mason's 'How To Wreck Your Business', (In The Sincere Hope That You Don't) - Episode 20 - Six Star
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In this episode Stuart explains why these days being a 5 star operator isn't enough. Whether it exists or not, what you want to leave is a six star impression in the mind of your customer so they feel they'd be crazy to look anywhere else for what you offer.
Here, Stuart discusses the exact ways to create that impression, including risk reversal and barrier removal.
Ce que les auditeurs disent de Stuart Mason's 'How To Wreck Your Business', (In The Sincere Hope That You Don't) - Episode 20 - Six Star
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.