
TV Advertising - How Does the Industry Work?
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
It’s not that television advertising is nearing extinction, but the TV ad business model is in a time of major transition. Yes, we all still gather around to watch ads during the Super Bowl, but things have definitely changed since the advertising heyday portrayed in the show “Mad Men,” when one TV ad could change the world—or at least turn around a company’s sales numbers.
Narrator:
- Sabrina Islam Swarna
- Syed Nazmus Zawad
- Jannatul Ferdouse
- Md. Mahib Ullah
Ce que les auditeurs disent de TV Advertising - How Does the Industry Work?
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.