
The Abundance Agenda
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
The media industry, like politics, has been stuck in a scarcity mindset—managing decline instead of building for the future. In this episode, we dig into The Abundance Agenda, the new book by Ezra Klein and Derek Thompson, and explore what a pro-growth strategy could look like for media. Plus, TheSkimm exits to Ziff Davis, the rise of AI-driven advertising, and Anonymous Banker joins to explain why second-tier comedians might be the next big media arbitrage opportunity.
- Why Can't AI Make Its Own Discoveries? — With Yann LeCun
- Watch us on YouTube
- Troy Young's People vs Algorithms newsletter
- Brian Morrissey's The Rebooting newsletter
- Alex Schleifer's Human Computer
- Follow Alex, Brian and Troy on Twitter
Ce que les auditeurs disent de The Abundance Agenda
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.