
The Product Led Growth Playbook for SaaS Companies
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
This podcast episode explores the Product-Led Growth (PLG) strategy and how it is transforming the SaaS landscape. The host discusses the benefits of PLG, including lower customer acquisition costs (CAC) and shorter sales cycles, as well as the importance of choosing the right PLG model for your business. The episode also covers key frameworks for understanding and delivering value, such as MOAT and UCD. The host provides practical advice on optimising pricing strategies, mastering user onboarding, and mitigating churn, ultimately highlighting the power of PLG to drive sustainable growth and turn users into advocates.
Ce que les auditeurs disent de The Product Led Growth Playbook for SaaS Companies
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.