
The Relationship Economy: Chapters 10 & 11
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
“People will tell you how to close them, all you must do is listen.” Traci Bild
As we close out The Relationship Economy with Chapters 10 and 11, you will understand that emotional connection is what creates customer loyalty, not a discount or overview of your parent company and how great they are! When people visit your senior living, active adult, or multi-family communities the energy you create and that they feel upon walking in along with the way you make them feel is what leads to moved in residents.
Want to discuss strategy with Traci and Jennifer? Get a plan in place to finish the year strong.
Book A Call | Join our Mailing List | Visit our Website
Ce que les auditeurs disent de The Relationship Economy: Chapters 10 & 11
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.