
The Rise of Pay-to-Play Marketing Communities
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
How much would you pay be a member of a marketing community?
Marketing is awash with communities: Slack channels, WhatsApp groups, and Meet-ups are part and parcel of doing the job.
But with some groups now charging for membership, can marketers afford not to pay to play?
On this episode of We Need to Talk, MJO speaks with Head of Marketing & Community at Up World Timothy Radhanauth-Ranger where we'll discuss communities, memberships, and the ROI.
Because on this show, we have issues, and we need to talk.
Ce que les auditeurs disent de The Rise of Pay-to-Play Marketing Communities
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.