
The WHY of wine
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
From tastes to tannins and labels to language, the behavioural principles that nudge our decision-making when it comes to picking the perfect wine are many.
Join BreadCrumbs Linguistics as we unpack the (often subliminal) encouragement to choose one wine over another. Rooted in Behavioural Economic Theory, we look at the research that underpins these drinks-decisions, including anchoring, social proofing, messenger effect, and language framing.
Pour a glass and push play. Visit our website · Follow the Crumbs on Facebook · Follow the Crumbs on Twitter · Follow the Crumbs on Instagram · Connect with BreadCrumbs on LinkedIn
Ce que les auditeurs disent de The WHY of wine
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.