
Think Like a Newsroom: PR Lessons from the Sports World with Matt Swenson
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In this episode, journalist and content strategist Matt Swenson shares insights from his 20 years in the industry, including how PR professionals in the sports world—and local tourism—can adopt a newsroom mindset. We explore the importance of timeliness, authentic storytelling, and relationship-building, using a standout campaign from Hattiesburg, Mississippi, as a case study. Whether you're working in sports, tourism, or PR in general, this conversation is packed with actionable advice you won't want to miss.
Ce que les auditeurs disent de Think Like a Newsroom: PR Lessons from the Sports World with Matt Swenson
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.