
TikTok Advertising Platform is Now Open
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Spencer and Kevin talk about Kevin's first impressions of TikTok Ads, which targeting options are available, and who will benefit the most from running ads currently.
Highlights
- All about TikTok
- Running Ads in TikTok
- Start running ads in this platform
- What are the ad types
- Categories at TikTok
- Optimization and split test for TikTok
Links and Resources from this Episode
- paidtrafficlab@gmail.com
- http://paidtrafficlab.com/
- Spencer Shaw - https://podkick.com/
- TikTok Back To Business Program: https://www.tiktok.com/business/en/back-to-business-program
Review, Subscribe and Share
If you like what you hear please leave a review by clicking here
Make sure you’re subscribed to the podcast so you get the latest episodes.
- Subscribe with Apple Podcasts
- Follow on Spotify
- Subscribe with Stitcher
- Subscribe with RSS
Ce que les auditeurs disent de TikTok Advertising Platform is Now Open
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.