
Vision, Loyalty, and Building a Lasting Brand
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Send us a text
In Episode 7 of Counter Current, hosts Aaron Smith and Jack Hudson dive into the difference between managing and leading, exploring how vision shapes businesses, families, and personal freedom. From Southwest Airlines’ shift away from its fun-loving roots to Chewy’s loyalty-building brilliance with pet parents, they unpack real-world examples of companies that thrive—or falter—based on their vision. Plus, hear personal stories about group projects, plant care disasters, and why Long’s Donuts keeps it cash-only in 2025.
Ce que les auditeurs disent de Vision, Loyalty, and Building a Lasting Brand
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.