
What Restaurant Managers Need to Know About Getting Great Reviews
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Ken McGarrie, Author of the Surprise Restaurant Manager joins Adele Gutman on the Hospitality Reputation Marketing Podcast to discuss:
- Why even 1-star reviews are great feedback for restaurant managers
- How to inspire your restaurant team
- What topics you must not forget on your pre-shift huddle
- How to build great reviews starting at the interview process
Please LIKE, SHARE, and SUBSCRIBE! If you have any comments or questions for Ken McGarrie or Adele Gutman, please leave us a comment below! We are here to help!
Buy the Book Here: https://www.amazon.com/The-Surprise-Restaurant-Manager/dp/B08YP1R14Y
Connect with Adele:
Website: https://www.adelegutman.com/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/adelegutman/
Twitter: https://twitter.com/AdeleGutman
Facebook: https://www.facebook.com/InspireFiveStars/
Instagram: https://www.instagram.com/inspirefivestars/
Ce que les auditeurs disent de What Restaurant Managers Need to Know About Getting Great Reviews
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.