
Who plays the biggest role in making an object lovable | STUCK with Donn
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Designing a well-loved product is hard; producing and selling one is even harder.
Donn discusses the various stakeholders involved in making an object that people love,
and how big brands like MUJI and Apple are closing the gap between objects that designers love and objects loved by the general public.
Donn also shares the approach he takes when designing products people love,
and how to design something that people don’t know they miss.
#STUCKdesign #STUCKinDesign #STUCKedu #podcast #MakeThingsPoepleLove #MTPL #lovable #muji #apple #consultancy
Ce que les auditeurs disent de Who plays the biggest role in making an object lovable | STUCK with Donn
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.