
Why Marketing Teams Need Metaverse Strategies Today
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
While it grabs many headlines, for many, the metaverse still feels far off. It’s important for those in the marketing and communications fields to pay attention to how the metaverse is developing, though, and take a strategic approach. But those strategies can’t be about the technology first - they have to start with customer problems and pain points. We speak to Toby Daniels, former chief innovation officer at AdWeek, about where to start.
Ce que les auditeurs disent de Why Marketing Teams Need Metaverse Strategies Today
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.