
Why Service Design Is The New Unorthodox?
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In this Ferris Wheel episode, I speak with Peter Merholz, the co-founder of Adaptive Path. I deconstruct his thinking on user centered vs service design, get him to share his biggest learnings and more. The field of design has changed a lot in the last two decades. User centered design is no longer unorthodox. That […]
The post Why Service Design Is The New Unorthodox? appeared first on .
This is a public episode. If you would like to discuss this with other subscribers or get access to bonus episodes, visit kartvee.substack.com
Ce que les auditeurs disent de Why Service Design Is The New Unorthodox?
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.