Page de couverture de All Business Is Personal

All Business Is Personal

One Medical's Human-Centered, Technology-Powered Approach to Customer Engagement

Aperçu
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE

3 mois gratuits
Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre collection inégalée.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de titres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
Après 3 mois, Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois. Annulation possible à tout moment.

All Business Is Personal

Auteur(s): Joseph A. Michelli
Narrateur(s): Rob Reider
Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique. Annulation possible à tout moment.

Acheter pour 31,57 $

Acheter pour 31,57 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

From organizational consultant and bestselling author Joseph Michelli, a close look at the groundbreaking practices at Amazon’s One Medical, revealing the key strategies that make them a revolutionary force in healthcare and an inspiration for all industries.

What if every business owner or manager could combine cutting-edge technology with the warmth of personal connection to keep customers coming back for more and sending their friends and family?

Drawing lessons from the industry-leading business practices at One Medical, a brand transforming the customer experience in healthcare, All Business Is Personal gives readers tools to blend the powerful benefits of today’s rapidly improving technology with individuals’ unique talents, all in the name of providing only the best for their customers. Readers will learn:

  • How to increase the value provided to colleagues, customers, and business partners
  • Examples of how to make the customer experience easier, more accessible, and more successful
  • An iterative process for thoughtfully designing the customer experience
  • The importance of growing your people first before growing your business to develop a sustainable and high-performing organization

All Business Is Personal is your roadmap for blending people and technology to elevate the employee and customer experiences, drive repeat business, garner word-of-mouth referrals, and ensure sustainable organic growth.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2025 by Joseph A. Michelli used with permission of BenBella Books, Inc. (P)2025 Brilliance Publishing, Inc., all rights reserved.
Comportement des consommateurs et étude de marché Gestion et leadership Marketing et ventes Réussite personnelle Service à la clientèle Entreprise Technologie Soins de santé Gestion Emploi

Ce que les auditeurs disent de All Business Is Personal

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.