Obtenez 3 mois à 0,99 $/mois + 20 $ de crédit Audible

OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
Page de couverture de Communicate Like a Leader: Connecting Strategically to Coach, Inspire, and Get Things Done

Communicate Like a Leader: Connecting Strategically to Coach, Inspire, and Get Things Done

Connecting Strategically to Coach, Inspire, and Get Things Done

Aperçu
En profiter Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 1 décembre 2025 à 23 h 59, HP.
Abonnez-vous à Audible pour 0,99 $/mois pendant les 3 premiers mois et obtenez un crédit de 20 $ en prime sur Audible.ca. La notification de crédit sera envoyée par courriel.
1 nouveauté ou titre populaire à choisir chaque mois – ce titre vous appartiendra.
L'écoute illimitée des milliers de livres audio, de balados et de titres originaux inclus.
L'abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 0,99 $/mois pendant 3 mois, et au tarif de 14,95 $/mois ensuite. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Communicate Like a Leader: Connecting Strategically to Coach, Inspire, and Get Things Done

Auteur(s): Dianna Booher
Narrateur(s): Dianna Booher
En profiter Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 1 décembre 2025 à 23 h 59, HP. Annulation possible à tout moment.

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 18,74 $

Acheter pour 18,74 $

À propos de cet audio

"People don't leave an organization; they leave a boss" has become a truism in the workplace. The most common issue is that employees who get promoted from supervisor to manager or from manager to senior executive don't have adequate leadership and communication skills for the job. As a result, they are stuck in micromanagement mode.

This audiobook addresses the micromanagement problem by providing principles to help professionals think, coach, converse, speak, write, and meet strategically to deliver results. Booher guides listeners through the transition from being a tactical thinker conducting day-to-day administrative work to a strategic thinker dealing with critical problem analysis, generating innovative ideas and aiming at a targeted solution. While strategic thinking is the first step to standing out, if you are unable to communicate your strategic thinking, you will remain stuck. Booher's research-based practice of strategic communication gives managers the training they desperately need as they move into leadership positions.

The ability to take your knowledge, experience, and judgment and translate it for different groups and different levels in an organization transforms leaders from being ordinary to extraordinary.

©2017 Dianna Booher (P)2017 Dianna Booher
Communication d'entreprise Développement commercial et entrepreneuriat Entrepreneurship Gestion et leadership Réussite personnelle Entreprise Carrière Direction Gestion Emploi Gestion de projet
Tout
Les plus pertinents
I found it a great resource. I feel like the ideas were relevant, effectively presented and most importantly, actionable. Worth the read.

A book I will return to!

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.