Page de couverture de Give Hospitality

Give Hospitality

A Hopeful Story of What Happens When We Live, Work, and Love from a Place of Generosity

OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE

3 mois gratuits
Précommander : Essayez pour 0,00$
L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre collection inégalée.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de titres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
Après 3 mois, Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois. Annulation possible à tout moment.

Give Hospitality

Auteur(s): Taylor Scott
Narrateur(s): George Newbern
Précommander : Essayez pour 0,00$

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique. Annulation possible à tout moment.

Précommander pour 25,43 $

Précommander pour 25,43 $

Confirmer la précommande
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Burnout and turnover are at an all-time high. Hospitality pioneer Taylor Scott proves a spirit of generosity is the key to bridging our divides and engaging the best in others regardless of our differences in this all-new business fable.

At a fundamental level, the purpose of leadership is to connect with and inspire the hearts and minds of others to become their absolute best so they can ultimately give the best of themselves at work, at home, and in their communities.

How do we do that?

Taylor Scott draws on his 20 plus years of experience working at hospitality industry leaders like Disney Parks and Resorts, Gaylord Hotels and Resorts, and The Cosmopolitan of Las Vegas, to provide an inviting, accessible fable about adopting a spirit of generosity.

Give Hospitality tells the story of Summer Grace, who after leaving a toxic workplace that lacked inclusivity lands a new role at Kauwela Resorts—the home of five core values that empower its people to thrive. Her story charts how leaders in any industry can bring those values to life by purposefully giving compassion, encouragement, kindness, hospitality, and leadership.

Be inspired to embrace the game-changing power of giving and receiving hospitality, which in turn makes us happier, improves our health, strengthens our social bonds, evokes feelings of gratitude, and has a positive ripple effect in our communities.

Learn actionable principles for cultivating an environment where employees are happier and more engaged, and where they feel comfortable bringing their authentic selves to work.

©2025 Taylor Scott used with permission of BenBella Books, Inc. (P)2025 Brilliance Publishing, Inc., all rights reserved.
Comportement des consommateurs et étude de marché Comportement organisationnel et travail Marketing et ventes Réussite personnelle Direction

Ce que les auditeurs disent de Give Hospitality

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.