How to Win Friends and Influence People in the Digital Age
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
0,00 $ pour vos 30 premiers jours
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
0,99 $/mois pendant vos 3 premiers mois
L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP.
Exclusivité Prime: 2 titres
gratuits à choisir pendant l'essa. Des conditions s’appliquent.
Vos 3 premiers mois d'Audible à seulement 0,99 $/mois
1 nouveauté ou titre populaire à choisir chaque mois – ce titre vous appartiendra.
L'écoute illimitée des milliers de livres audio, de balados et de titres originaux inclus.
L'abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 0,99 $/mois pendant 3 mois, et au tarif de 14,95 $/mois ensuite. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Acheter pour 19,76 $
-
Narrateur(s):
-
Robert Petkoff
-
Auteur(s):
-
Dale Carnegie & Associates
-
Brent Cole
À propos de cet audio
Dale Carnegie’s principles have endured for nearly a century. Since its original publication in 1936, his timeless classic How to Win Friends and Influence People has gone on to sell 15 million copies. Now, introducing new listeners to Carnegie’s words of wisdom, comes How to Win Friends and Influence People in the Digital Age, a new guide for a new era.
Dale Carnegie could never have predicted the trajectory that new media would take, and the ways that the simple television screen would be adapted into computers and handheld communication devices. He didn’t know the term “social media” and Facebook was something not even dreamed of in Buck Rogers cartoons. And yet his lessons remain relevant for everyone who communicates online today. In fact, with problems such as cyber bullying and email etiquette, we need Carnegie’s help more than ever. Dale Carnegie and Associates, Inc. has re-imagined Carnegie’s lasting lessons for this difficult digital age, reframing Carnegie’s insights about communication, self-expression, and leadership. This book is a must-have guide for anyone who wants to find success on Facebook, Linked-In, Twitter, and any social media format today and in the future.
worth a listen
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
exactly what I needed
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
The updated version had examples and stories that were applicable and relevent to now. More relatable, heaven forbid more FUN to listen to, references of people and places that I actually understood. Much easier to digest. Skip the outdated one, go for this one.
Don't bother with the outdated one, GET THIS ONE
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
great life lessons.
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
For the 21st Century
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.