Obtenez 3 mois à 0,99 $/mois

OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
Page de couverture de Influence

Influence

Science and Practice, ePub, 5th Edition

Aperçu
En profiter Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP.
Exclusivité Prime: 2 titres gratuits à choisir pendant l'essa. Des conditions s’appliquent.
Vos 3 premiers mois d'Audible à seulement 0,99 $/mois
1 nouveauté ou titre populaire à choisir chaque mois – ce titre vous appartiendra.
L'écoute illimitée des milliers de livres audio, de balados et de titres originaux inclus.
L'abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 0,99 $/mois pendant 3 mois, et au tarif de 14,95 $/mois ensuite. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Influence

Auteur(s): Robert B. Cialdini
Narrateur(s): Lloyd James
En profiter Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP. Annulation possible à tout moment.

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 31,26 $

Acheter pour 31,26 $

À propos de cet audio

Influence: Science and Practice is an examination of the psychology of compliance (i.e. uncovering which factors cause a person to say "yes" to another's request).

Written in a narrative style combined with scholarly research, Cialdini combines evidence from experimental work with the techniques and strategies he gathered while working as a salesperson, fundraiser, advertiser, and in other positions inside organizations that commonly use compliance tactics to get us to say "yes." Widely used in classes, as well as sold to people operating successfully in the business world, the eagerly awaited revision of Influence reminds the listener of the power of persuasion.

Cialdini organizes compliance techniques into six categories based on psychological principles that direct human behavior: reciprocation, consistency, social proof, liking, authority, and scarcity.

©2001 Robert Cialdini (P)2012 Robert Cialdini
Développement commercial et entrepreneuriat Entrepreneurship Gestion et leadership Marketing Marketing et ventes Psychologie Psychologie et santé mentale Réussite personnelle Marketing Psychology
Tout
Les plus pertinents
great insights and entertaining stories to help remember our biases and limitations while we work through information overload of everyday life

very approachable overview of the DM literature

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Amazing info for anyone and everyone. I only ran into one minor annoyance. this recording was copied from a CD and every once in a while it'll instruct the listener to switch to the next CD. no need for alarm, the book continues on, shortly after this instruction.

damn great information.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

best book on influence and talks about it from the right frame-- how to escape the charms of those who try to influence us. #Audible1

excellent

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Very well written great information made me a lot more aware of the tactics used against us for compliance. Now I spot them almost everyday but I'm immune.

Excellent book

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Others have already mentioned the annoyance of having a voice stop stop the presentation to tell you to change the CD. Besides that flaw twice the presentation repeated itself self sometimes for as long as 5 minutes repetition of what had just been said.. This is unfortunate because it detracts from the material that is being presented which is actually pretty good.

Good material but very poor production

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.