Page de couverture de Learning by Doing

Learning by Doing

A Handbook for Professional Learning Communities at WorkTM (An Actionable Guide to Implementing the PLC Process and Effective Teaching Methods)

Aperçu
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE

3 mois gratuits
Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre collection inégalée.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de titres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
Après 3 mois, Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois. Annulation possible à tout moment.

Learning by Doing

Auteur(s): Richard DuFour, Rebecca DuFour, Robert Eaker, Thomas W. Many, Mike Mattos
Narrateur(s): Douglas James
Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique. Annulation possible à tout moment.

Acheter pour 33,54 $

Acheter pour 33,54 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Discover how to close the knowing-doing gap and transform your school or district into a high-performing professional learning community (PLC). The powerful audiobook edition of this comprehensive action guide from experts Richard DuFour, Rebecca DuFour, Robert Eaker, Thomas W. Many, and Mike Mattos updates and expands on new and significant PLC topics.

Explore fresh strategies, tools, and tips for hiring and retaining new staff, creating team-developed common formative assessment, implementing systematic interventions, and more.

Learn how to establish professional learning communities in schools and:

  • Build a shared knowledge of critical vocabulary and the concepts underlying the PLC process
  • Equip yourself with the knowledge and tools necessary to model effective reciprocal accountability and collective teacher efficacy
  • Make honest assessments of your school and teaching methods by examining conventional practices from a fresh, critical perspective
  • Take immediate and specific steps to close the knowing-doing gap
  • Move beyond creating an action plan for school improvement, and start doing

©2006, 2010, 2016 Solution Tree Press. Produced and published by Echo Point Books & Media, an independent bookseller in Brattleboro, Vermont.

©2006, 2010, 2016 Richard DuFour (P)2024 Echo Point Books & Media, LLC
Éducation Gestion

Ce que les auditeurs disent de Learning by Doing

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.