Original Sins
The (Mis)education of Black and Native Children and the Construction of AmericanRacism
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
0,00 $ pour vos 30 premiers jours
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
Obtenez 3 mois à 0,99 $ par mois + 20 $ de crédit Audible
L'offre prend fin le 1 décembre 2025 à 23 h 59, HP.
Abonnez-vous à Audible pour 0,99 $/mois pendant les 3 premiers mois et obtenez un crédit de 20 $ en prime sur Audible.ca. La notification de crédit sera envoyée par courriel.
1 nouveauté ou titre populaire à choisir chaque mois – ce titre vous appartiendra.
L'écoute illimitée des milliers de livres audio, de balados et de titres originaux inclus.
L'abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 0,99 $/mois pendant 3 mois, et au tarif de 14,95 $/mois ensuite. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Acheter pour 27,97 $
-
Narrateur(s):
-
Robin Miles
-
Eve L. Ewing
-
Auteur(s):
-
Eve L. Ewing
À propos de cet audio
“This book will transform the way you see this country.”—Michelle Alexander, author of The New Jim Crow
If all children could just get an education, the logic goes, they would have the same opportunities later in life. But this historical tour de force makes it clear that the opposite is true: The U.S. school system has played an instrumental role in creating and upholding racial hierarchies, preparing children to expect unequal treatment throughout their lives.
In Original Sins, Ewing demonstrates that our schools were designed to propagate the idea of white intellectual superiority, to “civilize” Native students and to prepare Black students for menial labor. Education was not an afterthought for the Founding Fathers; it was envisioned by Thomas Jefferson as an institution that would fortify the country’s racial hierarchy. Ewing argues that these dynamics persist in a curriculum that continues to minimize the horrors of American history. The most insidious aspects of this system fall below the radar in the forms of standardized testing, academic tracking, disciplinary policies, and uneven access to resources.
By demonstrating that it’s in the DNA of American schools to serve as an effective and underacknowledged mechanism maintaining inequality in this country today, Ewing makes the case that we need a profound reevaluation of what schools are supposed to do, and for whom. This book will change the way people understand the place we send our children for eight hours a day.
*Includes a downloadable PDF containing a bibliography, notes, and images described in the book.
Pas encore de commentaire