Page de couverture de Reinventing Food Banks and Pantries

Reinventing Food Banks and Pantries

New Tools to End Hunger

Aperçu
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE

3 mois gratuits
Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre collection inégalée.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de titres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
Après 3 mois, Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois. Annulation possible à tout moment.

Reinventing Food Banks and Pantries

Auteur(s): Katie S. Martin
Narrateur(s): Amanda Ronconi
Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique. Annulation possible à tout moment.

Acheter pour 22,26 $

Acheter pour 22,26 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

In the US, there is a wide-ranging network of at least 370 food banks, and more than 60,000 hunger-relief organizations such as food pantries and meal programs. These groups provide billions of meals a year to people in need. And yet hunger still affects one in nine Americans. What are we doing wrong?

In Reinventing Food Banks and Pantries, Katie Martin argues that if handing out more and more food was the answer, we would have solved the problem of hunger decades ago. Martin instead presents a new model for charitable food, one where success is measured not by pounds of food distributed but by lives changed. The key is to focus on the root causes of hunger. When we shift our attention to strategies that build empathy, equity, and political will, we can implement real solutions.

Martin shares those solutions in a warm, engaging style, with simple steps that anyone working or volunteering at a food bank or pantry can take today. Some are short-term strategies to create a more dignified experience for food pantry clients: providing client choice, where individuals select their own food, or redesigning a waiting room with better seating and a designated greeter. Some are longer-term: increasing the supply of healthy food, offering job training programs, or connecting clients to other social services.

©2021 Katie S. Martin (P)2021 Tantor
Médecine et secteur de la santé Pauvreté et sans-abri Politique Politique sociale Politiques publiques Sciences sociales Services bancaires Food Security

Ce que les auditeurs disent de Reinventing Food Banks and Pantries

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.