Page de couverture de Teaching for Thinking

Teaching for Thinking

Fostering Mathematical Teaching Practices Through Reasoning Routines

OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE

3 mois gratuits
Précommander : Essayez pour 0,00$
L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre collection inégalée.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de titres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
Après 3 mois, Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois. Annulation possible à tout moment.

Teaching for Thinking

Auteur(s): Amy Lucenta, Grace Kelemanik
Narrateur(s): Amy Lucenta, Grace Kelemanik
Précommander : Essayez pour 0,00$

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique. Annulation possible à tout moment.

Précommander pour 20,14 $

Précommander pour 20,14 $

Confirmer la précommande
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Teaching our children to think and reason mathematically is a challenge, not because students can’t learn to think mathematically, but because we must change our own often deeply-rooted teaching habits. This is where instructional routines come in. Their predictable design and repeatable nature support both teachers and students to develop new habits.

In Teaching for Thinking, Grace Kelemanik and Amy Lucenta pick up where their first book, Routines for Reasoning, left off. They draw on their years of experience in the classroom and as instructional coaches to examine how educators can make use of routines to make three fundamental shifts in teaching practice:

  • Focus on thinking: Shift attention away from students’ answers and toward their thinking and reasoning
  • Step out of the middle: Shift the balance from teacher-student interactions toward student-student interactions
  • Support productive struggle: Help students do the hard thinking work that leads to real learning

With three complete new routines, support for designing your own routine, and ideas for using routines in your professional learning as well as in your classroom teaching, Teaching for Thinking will help you build new teaching habits that will support all your students to become and see themselves as capable mathematicians.

©2022 Grace Kelemanik and Amy Lucenta (P)2025 Heinemann Publishing

Ce que les auditeurs disent de Teaching for Thinking

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.