
The End of Business as Usual
Rewire the Way You Work to Succeed in the Consumer Revolution
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Acheter pour 38,96 $
Aucun mode de paiement valide enregistré.
Nous sommes désolés. Nous ne pouvons vendre ce titre avec ce mode de paiement
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
-
Narrateur(s):
-
Sean Pratt
-
Brian Solis
-
Auteur(s):
-
Brian Solis
À propos de cet audio
It’s a new era of business and consumerism - and you play a role in defining it.
Today’s biggest trends - the mobile web, social media, real time - have produced a new consumer landscape. The End of Business As Usual explores this complex information revolution, how it has changed the future of business, media, and culture, and what you can do about it.
Its critical insights include:
- Shared experiences are redefining brands in digital consumer landscapes, and astute brands can now also create and steer these experiences
- Consumer influence is growing, and businesses can use this to their advantage
- Connect with a rising audience (and with audiences of audiences) through new touchpoints between consumers, brands, and new influencers
- Create a culture of change to earn trust, influence, and significance among connected customers
- Rather than disregard these new consumer behaviors, learn from them in order to drive engagement with your stakeholders
While other businesses will fall to digital Darwinism, your business will evolve and thrive. This is the end of business as usual and the beginning of a new era of relevance.
©2011 Brian Solis (P)2012 Gildan Media LLCCe que les critiques en disent
“To be successful in business, you need to see what others don’t. Start with this audiobook. Someone’s going to do it, why not you?” (Mark Cuban, owner of the Dallas Mavericks and Chairman of HDNet)
Ce que les auditeurs disent de The End of Business as Usual
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.