Page de couverture de Why Do Smart People Make Such Stupid Mistakes?

Why Do Smart People Make Such Stupid Mistakes?

Aperçu
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE

3 mois gratuits
Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre collection inégalée.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de titres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
Après 3 mois, Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois. Annulation possible à tout moment.

Why Do Smart People Make Such Stupid Mistakes?

Auteur(s): Chris Merrington
Narrateur(s): Simon Shepherd
Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique. Annulation possible à tout moment.

Acheter pour 15,02 $

Acheter pour 15,02 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Are you paid what you deserve by your clients? This book will save you a fortune - and maybe even make you a fortune. Using proven strategies that can be applied to your business today, it will help you discover:

  • How to confidently hold your price
  • How to say "no" to clients while improving your relationship
  • How to negotiate higher fees and prices
  • How to handle unrealistic timescales and budgets.

Why Do Smart People Make Such Stupid Mistakes? is a practical negotiation guide to more profitable client relationships for marketing and communication agencies, sales teams, and professional service people.

Chris Merrington is an author, speaker, and consultant. After 20 years dealing with client management and business development in a successful agency, Chris started Spring 80:20 in 2001. Spring 80:20 Ltd specialises in working with directors of communication agencies, sales teams, and professional services enabling them to be more successful, more productive, and more profitable. The company has worked with over 60 agencies across Europe, large and small: independents, regional agencies, and network groups such as Omnicom, Engine, Interpublic, and Publicis.

©2011 Chris Merrington (P)2013 Audible Ltd
Développement commercial et entrepreneuriat Entrepreneurship Gestion et leadership Entreprise Gestion Direction

Ce que les critiques en disent

"This is great - more than a book on negotiation - it should be a bible for all agency account handlers. Inspiring and practical." (Tara Page, Client Services Director, Saatchi and Saatchi Health)
"Chris Merrington knows his sector inside out and has great strategies, tools, and approaches that actually solve the problems. And I know, because I've tried them." (Martin Finn, Managing Director, EdComs)

Ce que les auditeurs disent de Why Do Smart People Make Such Stupid Mistakes?

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.