Gratuit avec l'essai de 30 jours

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Organisation Culture

Organisation Culture

Auteur(s): Naomi Stanford
Narrateur(s): Karen Cass
Essayer pour 0,00 $

Après 30 jours, 14,95$/mois. Annulable en tout temps.

Acheter pour 21,48$

Acheter pour 21,48$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

The importance of a business's culture to sustainable success. An organisation's culture either gives it a competitive advantage or a competitive disadvantage. It is a crucial factor in determining how successful a business is and how much people want to work for an organisation. That is why managers are putting more and more emphasis on getting their organisation's culture right.

This book provides a route map for managers who want to

  • Get a grip on why culture matters and the effect it has on success.
  • Understand, define and measure their organisation's culture.
  • Position their organisation's culture: aligning it with the business strategy.
  • Avoid the common mistakes of""culture change""programmes.
  • Keep their culture dynamic, responsive and resourceful.

Full of real life example from companies as diverse as Ikea, GE, Microsoft, Google, eBay, McDonalds, Procter&Gamble, Unilever, Wal-Mart and Tesco, the book also includes a series of wide-ranging practical exercises that will help managers analyse and make their organisation's culture a powerful driver of success.

©2010 Naomi Stanford (P)2013 Audible Ltd

D'autres livres audio du même...

Ce que les auditeurs disent de Organisation Culture

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.