Gratuit avec l'essai de 30 jours

  • Transform Customer Experience

  • How to Achieve Customer Success and Create Exceptional CX
  • Auteur(s): Isabella Villani
  • Narrateur(s): Jonathan Yen
  • Durée: 9 h et 4 min

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Transform Customer Experience

Transform Customer Experience

Auteur(s): Isabella Villani
Narrateur(s): Jonathan Yen
Essayer pour 0,00 $

Après 30 jours, 14,95$/mois. Annulable en tout temps.

Acheter pour 22,26$

Acheter pour 22,26$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Your customers are your future.

Smartphones, social media, and the internet have given customers access to more information than ever before. If your business fails them, they will switch to your competitor and never return. So how do you keep them? By mapping their journeys, identifying potential hazards, and reshaping your business with customer experience (CX) at its heart.

From services to products, online to in-person, small-scale to multinational, your customers' loyalty depends on how you interact with them. Transform Customer Experience is your ultimate guide to putting your customer first. Author and CX expert Isabella Villani shows how you can implement a customer strategy from planning to execution.

Transform Customer Experience offers real-life insights into effective strategies for developing and implementing customer experience (CX) programs in a range of corporate, governmental, and nonprofit environments.

©2019 John Wiley & Sons Australia, Ltd (P)2019 Gildan Media, LLC

Ce que les auditeurs disent de Transform Customer Experience

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.