![Page de couverture de Hello [FIRST NAME]](https://m.media-amazon.com/images/I/41A3GRlOJ1L._SL500_.jpg)
Hello [FIRST NAME]
Échec de l'ajout au panier.
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
-
Hello [FIRST NAME]
À propos de cet audio
How many jacked-up automations, borked personalizations, and badly segmented emails have you gotten from [COMPANY NAME]?
Technology has gotten smarter, but marketing — and the people it’s geared toward — generally aren’t benefiting from it.
In fact, our industry seems to be losing its humanity in a lot of ways — and Automation Gone Wild™ is just the tip of the iceberg.
But some marketers believe there’s more to this business than worshiping at the feet of the algorithm — and three of us are going to sit down regularly to talk about it.
Join StoryBrand Certified Guides Paige Worthy, Matt Banker of Banker Creative, and David Hepburn of Hepburn Creative LIVE for a lunch-hour conversation about the ways marketing can be empathetic, ethical, and effective all at once.
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Hello [FIRST NAME]-
Nov 16 20221 h et 10 min
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Nov 9 202233 min
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Jul 10 20221 h et 5 min
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué