Résultats pour "becoming" dans Service à la clientèle
-
-
Excellence Wins
- A No-Nonsense Guide to Becoming the Best in a World of Compromise
- Auteur(s): Horst Schulze, Dean Merrill - contributor
- Narrateur(s): Michael Wagner
- Durée: 5 h
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
CEOs. Leaders without titles. Startups. Corporations. For-profits. Nonprofits. It doesn't matter who you are or what you do - you want to become the best. You want to win, every time. Horst Schulze knows how to win. In Excellence Wins, Schulze, in his absolute no-nonsense approach, shares the visionary and disruptive principles that have produced immense global successes over the course of his still-prolific 50-year career.
-
-
Loved this audiobook
- Écrit par Brandon Grass le 2023-12-03
-
Excellence Wins
- A No-Nonsense Guide to Becoming the Best in a World of Compromise
- Narrateur(s): Michael Wagner
- Durée: 5 h
- Date de publication: 2019-03-05
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
25,63 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Becoming the Change
- Leadership Behavior Strategies for Continuous Improvement in Healthcare
- Auteur(s): John Toussaint, Kim Barnas, Emily Adams - contributor
- Narrateur(s): Kyle Tait
- Durée: 5 h et 37 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Health care is in the midst of a massive disruption. With financial structures in tatters and the future uncertain, this is the moment to begin the revolution. But first, leaders need to learn how to support staff at all levels as they make transformational improvements in care. This book demonstrates that real change is very personal and has to start at the top - whether you're an executive, governing board member, manager, or physician.
-
Becoming the Change
- Leadership Behavior Strategies for Continuous Improvement in Healthcare
- Narrateur(s): Kyle Tait
- Durée: 5 h et 37 min
- Date de publication: 2021-07-14
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
22,26 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Selling the Hug Your Customers Way
- The Proven Process for Becoming a Passionate and Successful Salesperson for Life
- Auteur(s): Jack Mitchell
- Narrateur(s): Jack Mitchell
- Durée: 9 h et 38 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Learn how to apply the proven principles of Hug Your Customers to refine your selling technique, boost your sales, and keep your customers coming back for more.
-
Selling the Hug Your Customers Way
- The Proven Process for Becoming a Passionate and Successful Salesperson for Life
- Narrateur(s): Jack Mitchell
- Durée: 9 h et 38 min
- Date de publication: 2021-07-27
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
24,73 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
The A-Z of Service Excellence
- The Essential Guide to Becoming a Customer Service Professional
- Auteur(s): Cate Schreck
- Narrateur(s): Cate Schreck, Dave Stokes
- Durée: 5 h et 31 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Every business has customers, and employers are seeking to hire, retain, and reward employees who have the skills, the knowledge, and the motivation to provide a consistently superior level of service to every customer, every day. No longer is a bright smile and a friendly hello enough to satisfy customers and keep them coming back. Employers and customers want customer service professionals.
-
The A-Z of Service Excellence
- The Essential Guide to Becoming a Customer Service Professional
- Narrateur(s): Cate Schreck, Dave Stokes
- Durée: 5 h et 31 min
- Date de publication: 2020-02-19
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
15,12 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-