Résultats Éditeur "Simon & Schuster Audio" dans Service à la clientèle
-
-
How to Win Customers and Keep Them for Life
- Auteur(s): Michael LeBoeuf Ph.D.
- Narrateur(s): Michael LeBoeuf Ph.D.
- Durée: 1 h et 29 min
- Version abrégée
-
Au global1
-
Performance1
-
Histoire1
From Michael LeBoeuf, the best selling author of Working Smart and the audio programs Working Smarter, Imagineering, and The Perfect Business, comes How to Win Customers and Keep Them for Life. With a hardhitting, action-ready rewards-and-incentives ideology, this is the ultimate program to building a successful business through customer satisfaction.
-
How to Win Customers and Keep Them for Life
- Narrateur(s): Michael LeBoeuf Ph.D.
- Durée: 1 h et 29 min
- Date de publication: 2000-04-07
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
9,87 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Little Red Book of Sales Answers
- 99.5 Real Life Answers that Make Sense, Sales, and Money
- Auteur(s): Jeffrey Gitomer
- Narrateur(s): Jeffrey Gitomer
- Durée: 4 h et 36 min
- Version intégrale
-
Au global3
-
Performance3
-
Histoire3
Salespeople need answers, fast! Now, one book brings together all the proven, tested, instant answers they'll ever want: Little Red Book of Sales Answers. This is the legendary Jeffrey Gitomer, the world's #1 sales presenter and author of the inspirational 250,000-copy best seller Little Red Book of Selling. This new book goes beyond anything Gitomer's ever done, offering 99.5 quick, fun-to-read, real-world answers guaranteed to make sense, and make money!
-
-
Jeffrey Gitomer, the King who cares greatly
- Écrit par Robert Frequent Purchaser le 2021-02-05
-
Little Red Book of Sales Answers
- 99.5 Real Life Answers that Make Sense, Sales, and Money
- Narrateur(s): Jeffrey Gitomer
- Durée: 4 h et 36 min
- Date de publication: 2009-02-23
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
18,77 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Lean Solutions
- How Companies and Customers Can Create Value and Wealth Together
- Auteur(s): James P. Womack, Daniel T. Jones
- Narrateur(s): James P. Womack
- Durée: 4 h et 16 min
- Version abrégée
-
Au global1
-
Performance1
-
Histoire1
In their best-selling business classic Lean Thinking, James Womack and Daniel Jones introduced the world to the principles of lean production, principles for eliminating waste during production. Now, in Lean Solutions, the authors establish the groundbreaking principles of lean consumption, showing companies how to eliminate inefficiency during consumption.
-
Lean Solutions
- How Companies and Customers Can Create Value and Wealth Together
- Narrateur(s): James P. Womack
- Durée: 4 h et 16 min
- Date de publication: 2005-10-05
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
17,79 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Make Some Noise
- The Unconventional Road to Dominance
- Auteur(s): Ken Schmidt
- Narrateur(s): Ken Schmidt
- Durée: 14 h et 7 min
- Version intégrale
-
Au global1
-
Performance1
-
Histoire1
The former director of communications at Harley-Davidson and one of the most sought-after speakers in the world reveals his exhilarating, innovative approach to creating customer loyalty and marketplace dominance. Ken Schmidt is a wanted man. His role in transforming Harley-Davidson Motor...
-
Make Some Noise
- The Unconventional Road to Dominance
- Narrateur(s): Ken Schmidt
- Durée: 14 h et 7 min
- Date de publication: 2018-11-13
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
29,64 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Customer Mania!
- It's Never Too Late to Build a Customer-Focused Company
- Auteur(s): Ken Blanchard, Jim Ballard, Fred Finch
- Narrateur(s): Ken Blanchard
- Durée: 5 h et 29 min
- Version intégrale
-
Au global0
-
Performance0
-
Histoire0
Customer service is the single most pressing problem for business managers and people in any service or sales operation, especially at the retail level. In fact, many experts believe that you build a business from the customer up.
-
Customer Mania!
- It's Never Too Late to Build a Customer-Focused Company
- Narrateur(s): Ken Blanchard
- Durée: 5 h et 29 min
- Date de publication: 2004-11-11
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
18,77 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
The New Market Leaders
- Who's Winning and How in the Battle for Customers
- Auteur(s): Fred Wiersema
- Narrateur(s): P.J. Brown
- Durée: 3 h et 27 min
- Version abrégée
-
Au global0
-
Performance0
-
Histoire0
In today's fast-paced economy, no manager or investor can afford to ignore the practical strategies and highly applicable insights offered in this path breaking audiobook.
-
The New Market Leaders
- Who's Winning and How in the Battle for Customers
- Narrateur(s): P.J. Brown
- Durée: 3 h et 27 min
- Date de publication: 2001-05-24
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
14,81 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-