Résultats de "Bobby Jones" dans Toutes les catégories
-
-
Ballplayer
- Auteur(s): Chipper Jones, Carroll Rogers Walton, Bobby Cox - introduction
- Narrateur(s): Mark Deakins, Chipper Jones
- Durée: 10 h et 27 min
- Version intégrale
-
Au global7
-
Performance7
-
Histoire7
Atlanta Braves third baseman Chipper Jones—one of the greatest switch-hitters in baseball history—shares his remarkable story, while capturing the magic nostalgia that sets baseball apart from every other sport. Before Chipper Jones became an eight-time All-Star who amassed Hall of...
-
-
Amazing
- Écrit par Fully Completely le 2019-04-05
-
Ballplayer
- Narrateur(s): Mark Deakins, Chipper Jones
- Durée: 10 h et 27 min
- Date de publication: 2017-04-04
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
26,22 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Good Is the New Cool
- The Principles Of Purpose
- Auteur(s): Afdhel Aziz, Bobby Jones
- Narrateur(s): Rachel Lin, Afdhel Aziz, Bobby Jones
- Durée: 9 h et 45 min
- Version intégrale
-
Au global0
-
Performance0
-
Histoire0
Purpose is the buzzword of the moment, with socially conscious consumers, activist employees, and impact investors fueling the cultural revolution around business as a force for good. But what is Purpose? How do companies and brands discover and articulate it? How can older companies reverse-engineer it into their DNA in an authentic and meaningful way?
-
Good Is the New Cool
- The Principles Of Purpose
- Narrateur(s): Rachel Lin, Afdhel Aziz, Bobby Jones
- Série: Good Is The New Cool, Livre 2
- Durée: 9 h et 45 min
- Date de publication: 2021-10-11
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
21,16 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Good Is the New Cool: Guide to Personal Purpose
- Designing a Meaningful and Prosperous Career
- Auteur(s): Afdhel Aziz, Bobby Jones
- Narrateur(s): E. Kojo Andrews
- Durée: 4 h et 20 min
- Version intégrale
-
Au global0
-
Performance0
-
Histoire0
At a time when employee engagement has never been lower, the Good Is the New Cool Guide to Personal Purpose helps employees bring their full selves to work by helping them discover and use their personal Purpose to fuel their careers. This can lead to higher levels of physical, emotional, and mental health, as well as huge benefits to organizations in the form of higher levels of engagement, innovation, recruitment, and retention.
-
Good Is the New Cool: Guide to Personal Purpose
- Designing a Meaningful and Prosperous Career
- Narrateur(s): E. Kojo Andrews
- Durée: 4 h et 20 min
- Date de publication: 2025-02-25
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
17,81 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Good Is the New Cool Guide to Conscious Business
- How Companies Can Drive Growth Through Positive Impact
- Auteur(s): Bobby Jones, Afdhel Aziz
- Narrateur(s): E. Kojo Andrews, David Sadzin
- Durée: 6 h et 6 min
- Version intégrale
-
Au global0
-
Performance0
-
Histoire0
In the Good is the New Cool Guide to Conscious Business, conscious capitalism experts Afdhel Aziz and Bobby Jones deliver all of the knowledge and tools needed to discover, design, and deploy sustainable and inclusive growth within any organization. This book draws on stories, insights, and case studies from leaders at successful purpose-driven corporations around the world, from Fortune 500 giants like Unilever and Procter to tech disruptors like Tesla, Microsoft, and Airbnb, as well as beloved brands like Lego, Adidas, and Patagonia.
-
Good Is the New Cool Guide to Conscious Business
- How Companies Can Drive Growth Through Positive Impact
- Narrateur(s): E. Kojo Andrews, David Sadzin
- Durée: 6 h et 6 min
- Date de publication: 2025-12-02
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
14,02 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Good Is the New Cool
- Market Like You Give a Damn
- Auteur(s): Afdhel Aziz, Bobby Jones
- Narrateur(s): Stephen Paul Aulridge Jr.
- Durée: 6 h et 21 min
- Version intégrale
-
Au global3
-
Performance3
-
Histoire3
Marketing has an image problem. Media-savvy millennials, and their younger Gen Z counterparts, no longer trust advertising, and they demand increased social responsibility from their brands - while still insisting on cutting-edge products with on-trend design. As always, brands need to be cool - but now they need to be good, too.
-
Good Is the New Cool
- Market Like You Give a Damn
- Narrateur(s): Stephen Paul Aulridge Jr.
- Série: Good Is The New Cool, Livre 1
- Durée: 6 h et 21 min
- Date de publication: 2016-10-24
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
33,28 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
-
The Plan B CRNA Podcast
- Auteur(s): Bobby Jones
- Production originale
-
Au global0
-
Performance0
-
Histoire0
The Plan B CRNA Podcast presented by On Call Capital is a show that highlights CRNAs and other healthcare providers who are finding success outside of their traditional anesthesia careers. Through real experiences and stories, we explore various side hustles and mindset topics with the goal of helping listeners choose their best lifestyle. Who is this show for? Well, the show is aimed at Advanced Practice Nurses (APRNs, Nurse Anesthesiologists, Nurse Practitioners, Clinical Nurse Specialists, and Nurse Midwives); Registered Nurses; Physicians of all types; Pharmacists; Therapists; Radiology ...
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
-
-
Good Is The New Cool
- Auteur(s): Afdhel Aziz & Bobby Jones
- Production originale
-
Au global0
-
Performance0
-
Histoire0
Purpose is the buzzword of the moment, with socially conscious consumers, activist employees, and impact investors fueling the cultural revolution around business as a force for good. But what is Purpose? How do companies and brands discover and articulate it? How can older companies reverse-engineer it into their DNA in an authentic and meaningful way? In their new podcast series, Good Is The New Cool: The Field Recordings, Bobby Jones and Afdhel Aziz meet the men and women on the purpose revolution’s front lines, taking you inside visionary companies like Patagonia, TOMS, and Participant ...
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
-
-
The Peer Purpose Podcast
- Auteur(s): Bobby Jones
- Production originale
-
Au global0
-
Performance0
-
Histoire0
The Podcast for educators that want to know how to better communicate with their students about mental health and support their journey Learn to empower students to build authentic, compassionate relationships with one another while learning to take responsibility for themselves.
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-