Résultats de "Robert B. Cialdini" dans Toutes les catégories
-
-
Influence et manipulation
- La psychologie de la persuasion
- Auteur(s): Robert B. Cialdini
- Narrateur(s): Olivier Cuvellier
- Durée: 17 h et 20 min
- Version intégrale
-
Au global4.5 out of 5 stars 27
-
Performance5 out of 5 stars 17
-
Histoire4.5 out of 5 stars 17
Découvrez pourquoi certaines personnes sont douées d'un remarquable don pour la persuasion et comment il est possible de les battre sur leur propre terrain. Résultat de plus de 35 ans de recherches scientifiques, cette nouvelle édition du best-seller international Influence et manipulation est un guide exhaustif et pratique pour comprendre les rouages de l'art de la persuasion et les appliquer aussi bien dans la vie quotidienne que dans le champ professionnel.
-
5 out of 5 stars
-
très bon livre
- Écrit par Alex le 2023-06-11
-
Influence et manipulation
- La psychologie de la persuasion
- Narrateur(s): Olivier Cuvellier
- Durée: 17 h et 20 min
- Date de publication: 2022-01-13
- Langue: Français
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
36,97 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Influence
- Science and Practice, ePub, 5th Edition
- Auteur(s): Robert B. Cialdini
- Narrateur(s): Lloyd James
- Durée: 12 h et 25 min
- Version intégrale
-
Au global5 out of 5 stars 65
-
Performance4.5 out of 5 stars 51
-
Histoire4.5 out of 5 stars 51
Widely used in classes, as well as sold to people operating successfully in the business world, the eagerly awaited revision of Influence reminds the listener of the power of persuasion. Cialdini organizes compliance techniques into six categories based on psychological principles that direct human behavior: reciprocation, consistency, social proof, liking, authority, and scarcity.
-
4 out of 5 stars
-
damn great information.
- Écrit par Leading Minds le 2019-06-10
-
Influence
- Science and Practice, ePub, 5th Edition
- Narrateur(s): Lloyd James
- Durée: 12 h et 25 min
- Date de publication: 2014-08-28
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
31,26 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Influence, New and Expanded
- The Psychology of Persuasion
- Auteur(s): Robert B. Cialdini
- Narrateur(s): Robert B. Cialdini
- Durée: 20 h et 43 min
- Version intégrale
-
Au global4.5 out of 5 stars 179
-
Performance4.5 out of 5 stars 136
-
Histoire4.5 out of 5 stars 137
In the new edition of this highly acclaimed bestseller, Robert Cialdini—New York Times bestselling author of Pre-Suasion and the seminal expert in the fields of influence and persuasion—explains the psychology of why people say yes and how to apply these insights ethically in business and everyday settings. You'll learn Cialdini's Universal Principles of Influence, including new research and new uses so you can become an even more skilled persuader—and just as importantly, you'll learn how to defend yourself against unethical influence attempts.
-
3 out of 5 stars
-
Needs to be narrated by someone else
- Écrit par Amazon Customer le 2021-12-28
-
Influence, New and Expanded
- The Psychology of Persuasion
- Narrateur(s): Robert B. Cialdini
- Durée: 20 h et 43 min
- Date de publication: 2021-05-04
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
43,11 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Pre-Suasion
- Channeling Attention for Change
- Auteur(s): Robert B. Cialdini
- Narrateur(s): John Bedford Lloyd
- Durée: 9 h et 24 min
- Version intégrale
-
Au global4.5 out of 5 stars 182
-
Performance4.5 out of 5 stars 151
-
Histoire4.5 out of 5 stars 152
The author of the legendary best seller Influence, social psychologist Robert Cialdini, shines a light on effective persuasion and reveals that the secret doesn't lie in the message itself but in the key moment before that message is delivered.
-
3 out of 5 stars
-
informative, but difficult to listen to. Too much
- Écrit par Curtis S. le 2018-01-09
-
Pre-Suasion
- Channeling Attention for Change
- Narrateur(s): John Bedford Lloyd
- Durée: 9 h et 24 min
- Date de publication: 2016-09-06
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
25,69 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
HBR's 10 Must Reads for New Managers
- HBR's 10 Must Reads Series
- Auteur(s): Harvard Business Review, Linda A. Hill, Herminia Ibarra, Autres
- Narrateur(s): Tom Parks
- Durée: 6 h et 33 min
- Version intégrale
-
Au global0 out of 5 stars 0
-
Performance0 out of 5 stars 0
-
Histoire0 out of 5 stars 0
If you read (or listen to) nothing else on becoming a new manager, listen to these ten articles. We've combed through hundreds of Harvard Business Review articles and selected the most important ones to help you transition from being an outstanding individual contributor to becoming a great manager of others.
-
HBR's 10 Must Reads for New Managers
- HBR's 10 Must Reads Series
- Narrateur(s): Tom Parks
- Série: HBR's 10 Must Reads
- Durée: 6 h et 33 min
- Date de publication: 2024-02-27
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
22,26 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Yes!
- 50 Scientifically Proven Ways to Be Persuasive
- Auteur(s): Noah J. Goldstein, Steve J. Martin, Robert B. Cialdini
- Narrateur(s): Blair Hardman
- Durée: 5 h et 22 min
- Version intégrale
-
Au global3 out of 5 stars 9
-
Performance3.5 out of 5 stars 6
-
Histoire3 out of 5 stars 6
Whether you are in advertising, marketing, management, on sales, or just curious about how to be more influential in everyday life, Yes! shows how making small, scientifically proven changes to your approach can have a dramatic effect on your persuasive powers.
-
4 out of 5 stars
-
interesting content, boring delivery
- Écrit par Eva Villalba le 2024-10-31
-
Yes!
- 50 Scientifically Proven Ways to Be Persuasive
- Narrateur(s): Blair Hardman
- Durée: 5 h et 22 min
- Date de publication: 2009-02-17
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
19,76 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
The Small Big
- Small Changes That Spark Big Influence
- Auteur(s): Steve J. Martin, Noah Goldstein, Robert B. Cialdini
- Narrateur(s): Mike Chamberlain
- Durée: 7 h et 55 min
- Version intégrale
-
Au global4 out of 5 stars 10
-
Performance4.5 out of 5 stars 9
-
Histoire4 out of 5 stars 9
In The Small Big, three heavyweights from the world of persuasion science and practice describe how, in today's information overloaded and stimulation saturated world, increasingly it is the small changes that you make that lead to the biggest differences. In the last few years, more research-from fields such as neuroscience, cognitive psychology, social psychology, and behavioral economics-has helped to uncover an even greater understanding of how influence, persuasion, and behavior change happens.
-
2 out of 5 stars
-
This is a rehash of Cialdini's original books
- Écrit par Amazon Customer le 2025-05-30
-
The Small Big
- Small Changes That Spark Big Influence
- Narrateur(s): Mike Chamberlain
- Durée: 7 h et 55 min
- Date de publication: 2014-09-09
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
37,04 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
HBR's 10 Must Reads on Communication (With Featured Article "The Necessary Art of Persuasion," by Jay A. Conger)
- HBR's 10 Must Reads Series
- Auteur(s): Harvard Business Review, Robert B. Cialdini, Nick Morgan, Autres
- Narrateur(s): Susan Larkin, Gregory St. John
- Durée: 6 h et 59 min
- Version intégrale
-
Au global5 out of 5 stars 1
-
Performance5 out of 5 stars 1
-
Histoire5 out of 5 stars 1
The best leaders know how to communicate clearly and persuasively. How do you stack up? If you read (or listen to) nothing else on communicating effectively, listen to these ten articles. We've combed through hundreds of articles in the Harvard Business Review archive and selected the most important ones to help you express your ideas with clarity and impact—no matter what the situation.
-
5 out of 5 stars
-
Great book
- Écrit par elyes el air le 2023-06-07
-
HBR's 10 Must Reads on Communication (With Featured Article "The Necessary Art of Persuasion," by Jay A. Conger)
- HBR's 10 Must Reads Series
- Narrateur(s): Susan Larkin, Gregory St. John
- Série: HBR's 10 Must Reads
- Durée: 6 h et 59 min
- Date de publication: 2022-11-22
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
17,53 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
As armas da persuasão
- Como influenciar e não se deixar influenciar [How to Influence and Not Be Influenced]
- Auteur(s): Robert B. Cialdini PhD
- Narrateur(s): Ricardo Juarez
- Durée: 12 h et 17 min
- Version intégrale
-
Au global0 out of 5 stars 0
-
Performance0 out of 5 stars 0
-
Histoire0 out of 5 stars 0
Depois de passar anos caindo na lábia de vendedores, arrecadadores de doações e operadores de telemarketing, o psicólogo Robert B. Cialdini resolveu se dedicar ao estudo da persuasão. Reunindo dados das mais recentes pesquisas científicas sobre o assunto, histórias de gente comum e a experiência adquirida ao se infiltrar em organizações que treinam os chamados "profissionais da persuasão", Cialdini criou uma obra acessível, informativa e indispensável a todos aqueles que querem saber como influenciar pessoas e, ao mesmo tempo, se defender dos manipuladores.
-
As armas da persuasão
- Como influenciar e não se deixar influenciar [How to Influence and Not Be Influenced]
- Narrateur(s): Ricardo Juarez
- Durée: 12 h et 17 min
- Date de publication: 2022-02-16
- Langue: Portugais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
23,63 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
El Pequeño Libro del Sí
- Auteur(s): Steve Martin, Jorge Rizzo Tortuero - translator, Noah Goldstein, Autres
- Narrateur(s): Javier Penedo
- Durée: 2 h et 29 min
- Version intégrale
-
Au global0 out of 5 stars 0
-
Performance0 out of 5 stars 0
-
Histoire0 out of 5 stars 0
Este manual tamaño bolsillo se convertirá en tu mejor aliado para garantizar que todo el mundo diga "sí" a tus ideas y demandas. Todos queremos escuchar esta palabra. Pero, ¿por qué nos resulta tan difícil lograr que otros estén de acuerdo con nosotros? ¿Y cómo podemos mejorar nuestras posibilidades? Aplica estos consejos y conseguirás convencer a cualquier persona de cualquier propuesta y que siempre te digan que sí. Y es que, tras escuchar este audiolibro, jamás volverás a recibir un "no" por respuesta.
-
El Pequeño Libro del Sí
- Narrateur(s): Javier Penedo
- Durée: 2 h et 29 min
- Date de publication: 2020-06-20
- Langue: Espagnol
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
13,00 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
¡Sí!
- Auteur(s): Robert B. Cialdini, Steve J. Martin, Noah J. Goldstein
- Narrateur(s): Héctor García
- Durée: 5 h et 25 min
- Version intégrale
-
Au global0 out of 5 stars 0
-
Performance0 out of 5 stars 0
-
Histoire0 out of 5 stars 0
Todos los días nos enfrentamos a situaciones en las que necesitamos que otros colaboren con nosotros para alcanzar nuestros objetivos. ¿Existe alguna técnica que haga que quieran ayudarnos y satisfacer nuestras demandas? La respuesta es muy sencilla: ¡Sí! Basado en las investigaciones...
-
¡Sí!
- Narrateur(s): Héctor García
- Durée: 5 h et 25 min
- Date de publication: 2024-10-23
- Langue: Espagnol
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
13,75 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Le armi della persuasione
- Come e perché si finisce col dire di sì - Nuova edizione ampliata
- Auteur(s): Robert B. Cialdini
- Narrateur(s): Paolo Rossini
- Durée: 21 h et 36 min
- Version intégrale
-
Au global0 out of 5 stars 0
-
Performance0 out of 5 stars 0
-
Histoire0 out of 5 stars 0
Un classico della psicologia sociale della persuasione! Oltre 5 milioni di copie vendute nel mondo! In questo nuovo volume, ampliato e aggiornato, Robert B. Cialdini, professore di psicologia sociale della persuasione, offre una guida per aiutarci a capire quando veniamo manipolati per accettare ciò che ci viene offerto. L'autore ha fatto ricerche approfondite, penetrando da "studente" anche nei settori della vendita e della pubblicità, dove le tecniche di persuasione sono utilizzate al massimo delle loro possibilità, e ha stilato un elenco dei principali fattori che aiutano le persone a persuaderci a dire sì alle loro offerte.
-
Le armi della persuasione
- Come e perché si finisce col dire di sì - Nuova edizione ampliata
- Narrateur(s): Paolo Rossini
- Durée: 21 h et 36 min
- Date de publication: 2024-07-18
- Langue: Italien
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
31,09 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-