Advertising Technology
-
-
Influencer
- Auteur(s): Brittany Hennessy
- Narrateur(s): Brittany Hennessy
- Durée: 4 h et 31 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Every one of your favorite influencers started with zero followers and had to make a lot of mistakes to get where they are today - earning more money each year than their parents made in the last decade. But to become a top creator, you need to understand the strategies behind the Insta-ready lifestyle.
-
-
So many gems!
- Écrit par Eden the Foodie le 2018-08-09
-
Influencer
- Narrateur(s): Brittany Hennessy
- Durée: 4 h et 31 min
- Date de publication: 2018-07-31
- Langue: Anglais
-
Every one of your favorite influencers started with zero followers and had to make a lot of mistakes to get where they are today....
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
23,35 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
YouTube Secrets
- The Ultimate Guide to Growing Your Following and Making Money as a Video Influencer
- Auteur(s): Sean Cannell, Benji Travis
- Narrateur(s): Sean Cannell, Benji Travis
- Durée: 5 h et 29 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
YouTube sensations and best-selling authors Sean Cannell and Benji Travis take your YouTube channel from slow and dormant to accelerated and engaged, using premium and updated YouTube growth tips for creators, business owners, digital entrepreneurs, and influencers. This is the ultimate game plan to grow a following and make money with the power of video.
-
-
F*ckin' mintttt
- Écrit par Ryan Wheeler le 2020-01-22
-
YouTube Secrets
- The Ultimate Guide to Growing Your Following and Making Money as a Video Influencer
- Narrateur(s): Sean Cannell, Benji Travis
- Durée: 5 h et 29 min
- Date de publication: 2019-03-28
- Langue: Anglais
-
YouTube sensations and best-selling authors Sean Cannell and Benji Travis take your YouTube channel from slow and dormant to accelerated and engaged, using premium and updated YouTube growth tips for creators, business owners, digital entrepreneurs, and influencers....
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
18,74 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
The Complete Guide to Facebook Advertising
- Auteur(s): Brian Meert
- Narrateur(s): Brian Meert
- Durée: 4 h et 32 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Access more than 2 Billion customers. Learn how with Facebook ads. Facebook is one of the most popular social media sites to advertise one’s business, and for a good reason: it has more than two billion active users, a wealth of user data, and numerous ad formats. In the age of social media where nine in ten people check their phones an hour after waking up in the morning, Facebook advertising is the perfect complement to your advertising strategy. In The Complete Guide to Facebook Advertising, Brian Meert teaches you how to advertise on Facebook.
-
-
Excellent Book on Facebook Advertising
- Écrit par Peter le 2021-01-29
-
The Complete Guide to Facebook Advertising
- Narrateur(s): Brian Meert
- Durée: 4 h et 32 min
- Date de publication: 2019-03-19
- Langue: Anglais
-
Access more than 2 Billion customers. Learn how with Facebook ads. Facebook is one of the most popular social media sites to advertise one’s business, and for a good reason: it has more than two billion active users, a wealth of user data, and numerous ad formats....
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
18,74 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Sponsor Magnet
- How to Attract, Price, & Execute Your Dream Brand Partnerships
- Auteur(s): Justin Moore
- Narrateur(s): Justin Moore
- Durée: 6 h et 15 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
In "Sponsor Magnet," sponsorship expert Justin Moore reveals the exact frameworks he uses to help creators transform their influence into predictable income through brand partnerships. This isn't another vague "build your personal brand" guide – it's your practical roadmap to landing and executing your dream sponsorships.
-
Sponsor Magnet
- How to Attract, Price, & Execute Your Dream Brand Partnerships
- Narrateur(s): Justin Moore
- Durée: 6 h et 15 min
- Date de publication: 2025-06-17
- Langue: Anglais
-
In "Sponsor Magnet," sponsorship expert Justin Moore reveals the exact frameworks he uses to help creators transform their influence into predictable income through brand partnerships.
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
20,19 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Social Media Marketing
- Make Money Online with Proven Organic Strategies to Drive Traffic and Grow Followers on Instagram, Facebook, YouTube, X, LinkedIn, and TikTok Without Paid Ads
- Auteur(s): Jeremy Romero
- Narrateur(s): Chantelle Schwartz
- Durée: 21 h et 13 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Master organic social media growth in 2025! Are you tired of wasting money on paid ads with minimal results? Ready to build a genuine, engaged following across all major social platforms without spending a dime on advertising?
-
Social Media Marketing
- Make Money Online with Proven Organic Strategies to Drive Traffic and Grow Followers on Instagram, Facebook, YouTube, X, LinkedIn, and TikTok Without Paid Ads
- Narrateur(s): Chantelle Schwartz
- Durée: 21 h et 13 min
- Date de publication: 2025-06-30
- Langue: Anglais
-
Master organic social media growth in 2025! Are you tired of wasting money on paid ads with minimal results? Ready to build a genuine, engaged following across all major social platforms without spending a dime on advertising?
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
37,53 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
The Google Story
- Inside the Hottest Business, Media, and Technology Success of Our Time
- Auteur(s): David A. Vise, Mark Malseed
- Narrateur(s): Stephen Hoye
- Durée: 10 h et 25 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
The Google Story is the definitive account of the populist media company powered by the world's most advanced technology that in a few short years has revolutionized access to information about everything for everybody everywhere.
-
The Google Story
- Inside the Hottest Business, Media, and Technology Success of Our Time
- Narrateur(s): Stephen Hoye
- Durée: 10 h et 25 min
- Date de publication: 2005-11-14
- Langue: Anglais
- Here is the story behind one of the most remarkable Internet successes of our time....
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
23,31 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
UGC for GenX and Boomers
- How to Thrive as a Creator Without Being an Influencer
- Auteur(s): Kitty Jay
- Narrateur(s): Kitty Jay
- Durée: 1 h et 32 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
In UGC for Gen X and Boomers, Kitty Jay, a successful content creator, writer, and voice over artist, shares her no-nonsense guide to breaking into the booming world of User Generated Content. You don’t need to chase followers or go viral—you just need to bring your real-life experience, authenticity, and a willingness to learn new tools. From tech basics to building your first video portfolio, landing paid gigs, and setting healthy boundaries, this practical, encouraging guide shows you how to create compelling content for brands—even if you’ve never made a TikTok in your life.
-
UGC for GenX and Boomers
- How to Thrive as a Creator Without Being an Influencer
- Narrateur(s): Kitty Jay
- Durée: 1 h et 32 min
- Date de publication: 2025-07-28
- Langue: Anglais
-
In UGC for Gen X and Boomers, Kitty Jay shares her no-nonsense guide to breaking into the booming world of User Generated Content. You don’t need to chase followers or go viral—you just need to bring your real-life experience, authenticity, and a willingness to learn new tools.
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
8,71 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Targeted
- How Technology Is Revolutionizing Advertising and the Way Companies Reach Consumers
- Auteur(s): Mike Smith
- Narrateur(s): Michael Smith
- Durée: 7 h et 1 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Far from the catchy television spots and sleek magazine spreads are the comparatively modest ads that pop up on websites and in Internet searches. But don't be fooled - online advertising is exploding. Growing at a compound annual rate near 20%, it is now the second-largest advertising channel in the United States. Part history, part guidebook, part prediction for the future, Targeted tells the story of the companies, individuals, and innovations driving this revolution.
-
Targeted
- How Technology Is Revolutionizing Advertising and the Way Companies Reach Consumers
- Narrateur(s): Michael Smith
- Durée: 7 h et 1 min
- Date de publication: 2014-11-19
- Langue: Anglais
- This is an essential resource for anyone interested in finding and connecting with customers in the vast and shifting Internet universe....
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
26,40 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
AI and the Future of Affiliate Marketing
- Strategies for Online Financial Success Using Artificial Intelligence
- Auteur(s): Nicholas Penn
- Narrateur(s): Brian Thackeray
- Durée: 3 h
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
"AI and the Future of Affiliate Marketing" is not just an audiobook; it's an essential tool for anyone looking to capitalize on the opportunities presented by AI in the digital marketing space. Equip yourself with the knowledge and skills to harness the power of AI, drive traffic, increase conversions, and achieve online financial success.
-
AI and the Future of Affiliate Marketing
- Strategies for Online Financial Success Using Artificial Intelligence
- Narrateur(s): Brian Thackeray
- Durée: 3 h
- Date de publication: 2024-01-03
- Langue: Anglais
-
"AI and the Future of Affiliate Marketing" is not just an audiobook; it's an essential tool for anyone looking to capitalize on the opportunities presented by AI in the digital marketing space....
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
18,74 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
The Death of Truth
- How Social Media and the Internet Gave Snake Oil Salesmen and Demagogues the Weapons They Needed to Destroy Trust and Polarize the World—and What We Can Do
- Auteur(s): Steven Brill
- Narrateur(s): Dan Woren
- Durée: 10 h et 32 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
How did we become a world where facts—shared truths—have lost their power to hold us together as a community, as a country, globally? How have we allowed the proliferation of alternative facts, hoaxes, even conspiracy theories, to destroy our trust in institutions, leaders, and legitimate experts? Best-selling journalist Steven Brill documents the forces and people, from Silicon Valley to Moscow to Washington, that have created and exploited this world of chaos and division—and offers practical solutions for what we can do about it.
-
-
Listen up while it's hot & fresh!
- Écrit par Andrew le 2024-12-22
-
The Death of Truth
- How Social Media and the Internet Gave Snake Oil Salesmen and Demagogues the Weapons They Needed to Destroy Trust and Polarize the World—and What We Can Do
- Narrateur(s): Dan Woren
- Durée: 10 h et 32 min
- Date de publication: 2024-06-04
- Langue: Anglais
-
A best-selling author documents how facts—shared truths—have lost their power to hold us together as a community, as a country, globally, and how belief in “alternative facts” and conspiracy theories have destroyed trust in institutions, leaders, and legitimate experts....
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
26,22 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Personal Branding Secrets
- How to Build Your Personal Brand
- Auteur(s): John Carter
- Narrateur(s): Florin
- Durée: 5 h et 5 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Consider anybody you know and record the substantial qualities that make that individual interesting to you and unmistakably separate to different individuals you know. Similarly, a brand, for example, Coke or Persil, may have a physical size, shading, and weight. In humans, too, there are noticeable qualities like attire, hair shading, stature, construct, and so on. Then, consider the components of the individual that are, maybe, not as easily obvious. This might be their attitude, character, understanding, and comical inclination - you get the idea.
-
Personal Branding Secrets
- How to Build Your Personal Brand
- Narrateur(s): Florin
- Durée: 5 h et 5 min
- Date de publication: 2019-12-10
- Langue: Anglais
-
Consider anybody you know and record the substantial qualities that make that individual interesting to you and unmistakably separate to different individuals you know. Similarly, a brand, for example, Coke or Persil, may have a physical size, shading, and weight....
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
25,00 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Parenting for the Digital Age
- The Truth behind Media's Effect on Children and What to Do about It
- Auteur(s): Bill Ratner
- Narrateur(s): Bill Ratner
- Durée: 4 h et 47 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
From how to deal with cyberbullying to the strange, true stories behind Barbie and G.I. Joe, media insider Bill Ratner takes an inside look at our wired-up world in a fascinating book - part memoir, part parenting guide - for the digital age. Landing his first job in advertising at age fourteen, Ratner learned early that the media doesn't necessarily have our best interests at heart.
-
Parenting for the Digital Age
- The Truth behind Media's Effect on Children and What to Do about It
- Narrateur(s): Bill Ratner
- Durée: 4 h et 47 min
- Date de publication: 2014-12-09
- Langue: Anglais
- From how to deal with cyberbullying to the strange, true stories behind Barbie and G.I. Joe, media insider Bill Ratner takes an inside look at our wired-up world in a fascinating book....
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
18,74 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Ma Vie dans La Publicité et La Publicité Scientifique et L'Autobiographie de Benjamin Franklin [My Life in Advertising and Scientific Advertising and The Autobiography of Benjamin Franklin]
- Auteur(s): Claude C. Hopkins, Benjamin Franklin
- Narrateur(s): Ewatone Lala
- Durée: 15 h et 54 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Claude C. Hopkins fut l'un des pionniers de la publicité moderne et copywriter de génie. Il était persuadé que la publicité n'existait que pour vendre quelque chose et que ses effets devaient être mesurables. Ce modeste fils de marchand de chandelles a été imprimeur, journaliste, essayiste, éditeur de livres, de journaux populaires, homme de lettres et fondateur d'associations. Un vrai touche-à-tout ! Parti de rien, jusqu' à devenir le Père fondateur des États-Unis, cette biographie révèle les chemins qui l'ont mené au succès et à la gloire.
-
-
Ouvrage intéressant, narration difficile
- Écrit par justin L-houle le 2024-04-08
-
Ma Vie dans La Publicité et La Publicité Scientifique et L'Autobiographie de Benjamin Franklin [My Life in Advertising and Scientific Advertising and The Autobiography of Benjamin Franklin]
- Narrateur(s): Ewatone Lala
- Durée: 15 h et 54 min
- Date de publication: 2023-02-07
- Langue: Français
-
Claude C. Hopkins fut l'un des pionniers de la publicité moderne et copywriter de génie. Il était persuadé que la publicité n'existait que pour vendre quelque chose et que ses effets devaient être mesurables....
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
30,20 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Subprime Attention Crisis
- Advertising and the Time Bomb at the Heart of the Internet
- Auteur(s): Tim Hwang
- Narrateur(s): Matt Godfrey
- Durée: 3 h et 50 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
In Subprime Attention Crisis, Tim Hwang investigates the way big tech financializes attention. In the process, he shows us how digital advertising - the beating heart of the internet - is at risk of collapsing, and that its potential demise bears an uncanny resemblance to the housing crisis of 2008. From the unreliability of advertising numbers and the unregulated automation of advertising bidding wars, to the simple fact that online ads mostly fail to work, Hwang demonstrates that the true value of consumers' attention is wildly misrepresented.
-
Subprime Attention Crisis
- Advertising and the Time Bomb at the Heart of the Internet
- Narrateur(s): Matt Godfrey
- Durée: 3 h et 50 min
- Date de publication: 2021-03-16
- Langue: Anglais
-
Tim Hwang investigates the way big tech financializes attention. In the process, he shows us how digital advertising - the beating heart of the internet - is at risk of collapsing, and that its potential demise bears an uncanny resemblance to the housing crisis of 2008....
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
14,57 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Cashbook (German edition)
- Geldverdienen mit Facebook, Instagram, YouTube und Co.
- Auteur(s): Wolfgang Deutschmann
- Narrateur(s): Holger Kass
- Durée: 5 h et 37 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
100 Millionen Euro hat Wolfgang Deutschmann mit seinen Unternehmen bereits online unter Einsatz von Facebook, Instagram, YouTube und Co. bewegt. In diesem Buch erklärt der 28-Jährige leicht verständlich, wie jeder und jede erfolgreich ein Social-Media-Business aufziehen kann und wie Unternehmen von der Pizzeria bis zum Versicherungskonzern ihr Geschäftsmodell digitalisieren und ihren Umsatz steigern können.
-
Cashbook (German edition)
- Geldverdienen mit Facebook, Instagram, YouTube und Co.
- Narrateur(s): Holger Kass
- Durée: 5 h et 37 min
- Date de publication: 2022-04-14
- Langue: Allemand
-
100 Millionen Euro hat Wolfgang Deutschmann mit seinen Unternehmen bereits online unter Einsatz von Facebook, Instagram, YouTube und Co....
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
13,78 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Social Media Marketing for Business 2020
- 3 Books in 1: The Ultimate Guide for Beginners, Make Money Online with Affiliate Programs, Growth Any Business and Use Your Branding to Win on Facebook, YouTube, Instagram
- Auteur(s): Richard Flagg
- Narrateur(s): Micheal Stuhre
- Durée: 12 h et 41 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Social media marketing is all about continually growing your audience with insightful and compelling content. Your content helps you build your brand, foster customer loyalty, and lay the foundations for future sales. Social media is a rapidly growing ecosystem that has developed as a secure platform for small businesses and influencers to make their impact on the world.
-
Social Media Marketing for Business 2020
- 3 Books in 1: The Ultimate Guide for Beginners, Make Money Online with Affiliate Programs, Growth Any Business and Use Your Branding to Win on Facebook, YouTube, Instagram
- Narrateur(s): Micheal Stuhre
- Durée: 12 h et 41 min
- Date de publication: 2020-09-25
- Langue: Anglais
-
Social media marketing is all about continually growing your audience with insightful and compelling content. Your content helps you build your brand, foster customer loyalty, and lay the foundations for future sales....
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
31,26 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Social Media Marketing Mastery
- 3 in 1: Proven Strategies to Stay Ahead of Your Competition, Leverage the New Viral Trends, and Build a Massive Brand Using Facebook, Instagram, YouTube, Twitter
- Auteur(s): Chandler Wright
- Narrateur(s): Sam Slydell, Lee Jagow
- Durée: 10 h et 5 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Do you want your business or brand on social media to thrive but find yourself struggling to get a sale, engagement, or even an endorsement? Are you sick of watching other businesses successfully grow their online presence, but you are unable to even get a follow? Have you tried applying the so-called “tricks” of the trade, but nothing seems to get you the kind of results that you desire?
-
Social Media Marketing Mastery
- 3 in 1: Proven Strategies to Stay Ahead of Your Competition, Leverage the New Viral Trends, and Build a Massive Brand Using Facebook, Instagram, YouTube, Twitter
- Narrateur(s): Sam Slydell, Lee Jagow
- Durée: 10 h et 5 min
- Date de publication: 2020-07-30
- Langue: Anglais
-
Do you want your business or brand on social media to thrive but find yourself struggling to get a sale, engagement, or even an endorsement? Are you sick of watching other businesses successfully grow their online presence, but you are unable to even get a follow? Find out....
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
31,26 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Profit over Privacy
- How Surveillance Advertising Conquered the Internet
- Auteur(s): Matthew Crain
- Narrateur(s): Joel Richards
- Durée: 6 h et 52 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Matthew Crain gives internet surveillance a much-needed origin story by chronicling the development of its most important historical catalyst: web advertising. Profit over Privacy uses the 1990s as its backdrop to show how the massive data-collection infrastructure that undergirds the internet today is the result of twenty-five years of technical and political economic engineering.
-
Profit over Privacy
- How Surveillance Advertising Conquered the Internet
- Narrateur(s): Joel Richards
- Durée: 6 h et 52 min
- Date de publication: 2022-03-29
- Langue: Anglais
-
Matthew Crain gives internet surveillance a much-needed origin story by chronicling the development of its most important historical catalyst: web advertising....
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
22,26 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
Get in the Game
- How to Level Up Your Business with Gaming, Esports, and Emerging Technologies
- Auteur(s): Jonathan Stringfield
- Narrateur(s): Brian P. Craig
- Durée: 7 h et 3 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Decorated gaming and social media research and marketing executive Jonathan Stringfield delivers a roadmap to understanding and navigating marketing and business integrations into the gaming ecosystem: who plays games (and why), how modern games are created and oriented around the world of esports, and where brands can get involved with games. Perfect for marketing strategists, brand managers, and chief marketing officers, Get in the Game will also earn a place in the libraries of executives seeking to connect with the misunderstood yet largest segment in consumer entertainment.
-
Get in the Game
- How to Level Up Your Business with Gaming, Esports, and Emerging Technologies
- Narrateur(s): Brian P. Craig
- Durée: 7 h et 3 min
- Date de publication: 2022-08-23
- Langue: Anglais
-
In Get in the Game, decorated gaming and social media research and marketing executive Jonathan Stringfield delivers a roadmap to understanding and navigating marketing and business integrations into the gaming ecosystem....
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
22,26 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-
-
-
LinkedIn Marketing
- Beginners Guide to LinkedIn, LinkedIn Advertising, Sell Anything for Your Business, Improve Your Profile to Get More Work
- Auteur(s): Trill Lyon
- Narrateur(s): David Martin
- Durée: 4 h et 5 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
LinkedIn is a beast of a platform for socializing and business, and there is so much to know about this wonderful platform. It can be overwhelming to know everything, between learning the basics, creating a professional profile, building new relationships, and selling services. With the information in this audiobook, it's going to help you get up to speed on how to learn all this information and apply the information, today.
-
LinkedIn Marketing
- Beginners Guide to LinkedIn, LinkedIn Advertising, Sell Anything for Your Business, Improve Your Profile to Get More Work
- Narrateur(s): David Martin
- Durée: 4 h et 5 min
- Date de publication: 2020-02-28
- Langue: Anglais
-
LinkedIn is a beast of a platform for socializing and business, and there is so much to know about this wonderful platform. It can be overwhelming to know everything, between learning the basics, creating a professional profile, building new relationships, and selling services....
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
18,74 $ ou gratuit avec l'essai de 30 jours
-