
How The Church Fuels The Latter-day Saint Influencer Machine
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Is the Church of Jesus Christ of Latter-day Saints secretly paying influencers, like Ballerinafarm, Taylor Frankie Paul, and MomTok? Ex-Mormon creators say yes. Viral videos and screenshots claim proof that Latter-day Saint influencers are making money from Church sources. But the truth behind the Latter-day Saint influencer economy is far more surprising — and brilliant. In this video, I unpack the real story behind Church ad spending, nonprofit networks, YouTube monetization, and how ex-Mormon creators may be the ones profiting most from Church-related ads. This is the iceberg of Mormon influencer culture — and we’re going deep.
Ce que les auditeurs disent de How The Church Fuels The Latter-day Saint Influencer Machine
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.