Page de couverture de Exploring Twilight Fans and Social Media

Exploring Twilight Fans and Social Media

A Resource for Teachers and Students

Aperçu
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE

3 mois gratuits
Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre collection inégalée.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de titres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
Après 3 mois, Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois. Annulation possible à tout moment.

Exploring Twilight Fans and Social Media

Auteur(s): Denmon Michael
Narrateur(s): Ryder De La Rosa
Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique. Annulation possible à tout moment.

Acheter pour 8,71 $

Acheter pour 8,71 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

The purpose of this study is to understand how a new medium (Facebook) is used by Twilight literature fans and how users are gratified through their use of the new medium. Fans are categorized in one of two forms (consumer-fans and producer-fans) and a two by two matrix is developed to categorize these two fan types. In relation to media, the age of a targeted audience determines the content. It has however become a blurred line in literature and film, in which case content that was intended for a younger audience is attracting the attention of an older audience (and vice versa). It is a thin line between the content consumption of an adult and that of an adolescent in many senses. Crossover fiction is defined as a work of fiction that has been intended for one audience but has spread to unintended audiences. The Twilight Saga is a prime example of crossover fiction and how it is able to spread beyond its targeted audience.

This study is significant because the Twilight phenomenon is increasing in size as the movies continue to be adapted from the novels.

©2016 Denmon Michael (P)2025 Denmon Michael

Ce que les auditeurs disent de Exploring Twilight Fans and Social Media

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.