Gratuit avec l'essai de 30 jours
-
Ponderings of a PPC Professional
- A Collection of Philosophical, Yet Practical, Observations to Help You Win at Pay-Per-Click Marketing
- Narrateur(s): Kirk Williams
- Durée: 3 h et 34 min
Échec de l'ajout au panier.
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Acheter pour 18,74$
Aucun mode de paiement valide enregistré.
Nous sommes désolés. Nous ne pouvons vendre ce titre avec ce mode de paiement
Description
This is a unique pay-per-click (PPC) book in that it does not primarily consist of PPC tactics or technical aspects of Google Ads or Microsoft Ads account creation and management (the what), but rather the framework of PPC philosophy (the why) which drives wise and practical decision-making.
Kirk takes his years of experience managing PPC accounts and navigating the complexities of building his agency to share insights and learnings. Whether the listener is just beginning in the world of PPC or is a tried-and-true expert hoping to find new insights into common problems, Ponderings of a PPC Professional is worth the investment. Not all who ponder are lost.
Praise for Ponderings of a PPC Professional:
"Kirk drops pearls of PPC wisdom in his own unique and refreshing way that feels more like having a conversation with him than reading a book. This isn’t a step-by-step optimization guide; this is create-your-adventure guide to critical thinking about search, the role it plays and has played in your digital marketing mix and challenging you to rethink some of your preconceived notions about PPC." (Christi Olson, director of SEM, Global Media, Microsoft)
"Kirk does a good job of looking through the changing viewpoints of PPC management and providing many pro and con arguments to what the future holds in PPC. If you are looking for a fun read into the mind of a PPC marketer, you'll enjoy this book." (Brad Geddes, author of Advanced Google AdWords; co-founder, Adalysis)
"Kirk’s approach to PPC in Ponderings of a PPC Professional is a refreshing step back from mere tactics - instead he looks at a more holistic view of paid search.... This book is perfect for the paid search marketer who finds themselves caught up in minutia (myself included!) and needs to get back to the fundamentals of good marketing: reaching people with a message, and understanding the technical aspects of accomplishing just that." (Gil Gildner, author of Becoming a Digital Marketer; owner, Discosloth)
D'autres livres audio du même...
auteur:
narrateur:
Vous aimez les livres ? Vous adorerez Audible.
Transformez votre journée
Remplacez le défilement sans fin sur votre téléphone par l'écoute illimitée. Oui, les tâches domestiques peuvent être agréables !
Écoutez partout
Téléchargez des titres et écoutez-les en mode hors ligne, où que vous soyez dans le monde.
Emportez toute votre bibliothèque avec vous
Vos histoires vous accompagnent où que vous alliez. Les livres audio sont parfaits pour voyager léger.
Apprenez en écoutant
Découvrez des histoires qui peuvent changer votre perspective, votre bien-être et votre vie.
Atteignez vos objectifs de lecture
Impossible de tourner les pages en conduisant... mais écouter un livre, ça, vous pouvez !
Trouvez votre style
Avec des milliers de titres à découvrir, il y en a pour tous les goûts.