Gratuit avec l'essai de 30 jours
-
Summary: Confessions of an Advertising Man by David Ogilvy
- Narrateur(s): Kevin Theis
- Durée: 38 min
Échec de l'ajout au panier.
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Acheter pour 4,95$
Aucun mode de paiement valide enregistré.
Nous sommes désolés. Nous ne pouvons vendre ce titre avec ce mode de paiement
Description
This is an audio summary of Confessions of an Advertising Man.
Confessions of an Advertising Man is a 1963 book by David Ogilvy. It is considered required material in many advertising classes in the United States. Ogilvy was partly an advertising copywriter, and the book is created as though the entire book was advertising copy.
It contains 11 sections:
- How to manage an advertising agency
- How to get clients
- How to keep clients
- How to be a good client
- How to build great campaigns
- How to write potent copy
- How to illustrate advertisements and posters
- How to make good television commercials
- How to make good campaigns for food products, tourist destinations, and proprietary medicines
- How to rise to the top of the tree
- Should advertising be abolished?
D'autres livres audio du même...
Ce que les auditeurs disent de Summary: Confessions of an Advertising Man by David Ogilvy
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
- Amazon Customer
- 2023-02-20
Dated but great
The stuff is a bit dated but The principles are still fantastic and useful. This is great!
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.