Gratuit avec l'essai de 30 jours

  • Why We Buy, Updated and Revised Edition

  • The Science of Shopping
  • Auteur(s): Paco Underhill
  • Narrateur(s): Mike Chamberlain
  • Durée: 12 h
  • 4,4 out of 5 stars (12 évaluations)

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Why We Buy, Updated and Revised Edition

Why We Buy, Updated and Revised Edition

Auteur(s): Paco Underhill
Narrateur(s): Mike Chamberlain
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 23,18$

Acheter pour 23,18$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Revolutionary retail guru Paco Underhill is back with a completely revised edition of his classic, witty, best-selling book on our ever-evolving consumer culture—full of fresh observations and important lessons from the cutting edge of retail, which is taking place in the world’s emerging markets. New material includes:

  • The latest trends in online retail—what retailers are doing right and what they’re doing wrong—and how nearly every Internet retailer from iTunes to Amazon can drastically improve how it serves its customers.
  • A guided tour of the most innovative stores, malls, and retail environments around the world—almost all of which are springing up in countries where prosperity is new. An enormous indoor ski slope attracts shoppers to a mall in Dubai; an uber luxurious São Paulo department store provides its customers with personal shoppers; a mall in South Africa has a wave pool for surfing.

The new Why We Buy is an essential guide—it offers advice on how to keep your changing customers and entice new and eager ones.

©1999 2000, 2009 by Obat, Inc. (P)2011 Blackstone Audio, Inc.

Ce que les critiques en disent

“At last, here is a book that gives this underrated skill the respect it deserves.” ( New York Times)

Ce que les auditeurs disent de Why We Buy, Updated and Revised Edition

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    8
  • 4 étoiles
    3
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    1
Performance
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    7
  • 4 étoiles
    2
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    7
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    1
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    1

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.

Classer par :
Filtrer
  • Au global
    1 out of 5 stars
  • Histoire
    1 out of 5 stars

outdated and offensive

Looking for a misogynistic and antiquated view? This is it!
It was probably less offensive when originally published.
I don't recommend.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.