
10 - Assessing PBL & Inquiry
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
Tom and Nat explore some important reminders about how to ensure that the assessment of both Project- and Inquiry-Based Learning are meaningful, cognitively complex, and substantive. Just "doing" PBL or Inquiry is not enough. The promise of these approaches to learning is deeper learning so our assessment practices need to reach that promise.
PROFESSIONAL LEARNING EVENTS
- MAR. 24-25 (Tom) SBLA 2-Day
- New Orleans, LA
- APR. 5-6 (Tom & Nat) NESA Learning Futures Summit
- Athens, Greece
- June 25-27 (Tom & Nat) ST Assessment Collaborative Institue
- Madison, WI
RECENT BOOKS:
- "Redefining Student Accountability"
- "Concise Answers to FAQs about Assessment & Grading"
- "Jackpot: Nurturing Student Investment through Assessment"
CONNECT WITH TOM & NATALIE
- Podcast on X
- Tom on X
- Natalie on X
- Podcast on IG
- Tom on IG
- Natalie on IG
- Email: assessthat24@gmail.com
Ce que les auditeurs disent de 10 - Assessing PBL & Inquiry
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.