
12 - Assessment & UDL
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In this episode, Tom and Nat explore the intersection between assessment and Universal Design for Learning (UDL). Specifically, they highlight five important connections:
- UDL means designing assessments from the start with flexibility in mind.
- Assessment must reflect the UDL principles of engagement, representation, and expression.
- Formative assessment is essential—it guides flexible, responsive design.
- Clear learning goals allow you to separate the what from the how.
- Self-assessment and reflection develop agency and expert learners.
PROFESSIONAL LEARNING EVENTS
- June 25-27 (Tom & Nat) ST Assessment Collaborative Institute
- Madison, WI
- September 22-23 (Tom) Grading from the Inside Out
- Atlanta, GA
- October 22-23 (Tom) Grading from the Inside Out
- San Diego, CA
- December 2-3, 2025 (Tom) Standards-Based Learning in Action
- San Diego, CA
NEW BOOK FROM TOM & NAT
- Rehumanizing Assessment
CONNECT WITH TOM & NATALIE
- Podcast on X
- Tom on X
- Natalie on X
- Podcast on IG
- Tom on IG
- Natalie on IG
- Email: assessthat24@gmail.com
Ce que les auditeurs disent de 12 - Assessment & UDL
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.