
13. Using Design Thinking in Branding with Juliana Reveiz
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In this episode, Juliana and I talk about the power of using design thinking in branding, specifically addressing each of the five stages of Design Thinking, which are Empathise, Define (the problem), Ideate, Prototype, and Test. We also talk about how Juliana implemented all five of these steps working with a limousine company during her time as an MA student studying Brand Management at Macromedia University in Berlin.
Follow me on Instagram: https://www.instagram.com/yvonneivanescu/
Visit my website: https://yvonneivanescu.com
Ce que les auditeurs disent de 13. Using Design Thinking in Branding with Juliana Reveiz
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.